Friday, January 16, 2015

QASEH GOLD KEKANDA: Kelebihan yang Anda Perlu Tahu!

Beberapa hari lepas saya ada buat entry mengenai Kelebihan Qaseh Gold Adinda, so kali ni saya nak cerita secara detail Kelebihan Qaseh Gold Kekanda pula.

Apa itu Qaseh Gold Kekanda?
Qaseh Gold Kekanda, atau juga dipanggil Qaseh Kekanda adalah supplemen kesihatan yang dihasilkan oleh syarikat bumiputera, Ana Edar Sdn Bhd. Qaseh Kekanda terdiri daripada pelbagai ramuan sunnah yang sememangnya bagus untuk kesihatan seperti Madu, Kurma, Habbatus Sauda, Air Zam Zam dan sebagainya.

Apa ramuan Qaseh Gold Kekanda?
Qaseh Gold Adinda diperbuat daripada 8 jenis makanan sunnah seperti:

  • Madu
  • Kurma
  • Habbatus Sauda
  • Buah Tiin
  • Minyak Zaitun
  • Delima
  • Air Zamzam
  • Za'faran
  • Gingko
  • Pegaga
  • Garam Bukit
  • Gam Arab

Apa perbezaan Qaseh Gold Adinda & Qaseh Gold Kekanda?
Jika anda perasan, kesemua 8 kandungan UTAMA bagi Qaseh Adinda dan Qaseh Kekanda adalah SAMA. Jadi perbezaan antara kedua2 ini adalah ramuan tambahan iaitu:
  • Qaseh Adinda -  Passiflora, pegaga dan manjakani (herba istimewa untuk wanita)
  • Qaseh Kekanda - Tribulus, Guarana dan Ashwaganda (herba istimewa untuk lelaki)

Siapakah yang sesuai makan Qaseh Gold Kekanda? 

1. Lelaki yang berumur 13 tahun ke atas
2. Lelaki yang baru berkahwin & ikhtihar zuriat
3. Lelaki yang bekerjaya, suami & ayah
4. Lelaki yang mahu hindarkan diri dari penyakit 5. Lelaki yang mempunyai penyakit 6. Lelaki yang berumur
7. Lelaki yang ingin berhenti merokok

Bagaimana Qaseh Kekanda boleh membantu golongan yang disebutkan di atas?
1. Lelaki yang berumur 13 tahun ke atas

Golongan lelaki seperti ini adalah lelaki remaja yang mempunyai gaya hidup yang aktif.  Qaseh Kekanda yang mengandungi kandungan kurma dikatakan mampu memberikan tenaga "instant" bagi mereka yang mempunyai gaya hidup yang aktif.

2. Lelaki yang baru berkahwin & ikhtihar zuriat
Golongan lelaki yang baru berkahwin & yang ikhtiharkan zuriat memerlukan khasiat yang cukup untuk badan. Qaseh Kekanda juga membantu meningkatkan tahap kesuburan badan & meningkatkan kualiti sperma. Jika diamalkan dengan Qaseh Sole (yang mana membantu membekalkan mineral pada badan), ianya boleh memberi kesan yang optimum. Terdapat ramai customer yang mendapat zuriat setelah 2 bulan mengamalkan Qaseh Kekanda + Qaseh Sole, dengan izin Allah :)

3. Lelaki yang bekerjaya, suami & ayah
Kebanyakan lelaki seperti ini mempunyai masa yang amat sibuk, dari pagi hingga ke malam. Kadang kala, tak sempat nak makan pada waktunya, cepat penat & kurang nutrien pada tubuh kerana kurang mendapat khasiat daripada makanan yang sepatutnya.

  • Gastrik - Amalan tak sempat makan pada waktunya terutama pada mereka yang sgt sibuk menyebabkan penyakit Gastrik, di mana jika di biarkan boleh menjadi kanser perut. Qaseh Kekanda yang di amalkan setiap pagi mampu "mengalas" perut anda dari kosong sekaligus mengelakkan masalah gastrik ini.
  • Cepat penat - Gaya hidup yang sibuk & fast phase ini memerlukan tenaga lebih, jika tidak akan merasa cepat penat. Qaseh Kekanda boleh membekalkan tenaga tambahan pada mereka yang memerlukan.
  • Kurang nutrien - Kadang kala, akibat terlalu sibuk golongan ini tak sempat having a proper meal. Jadi, kebiasaanya mengalami kekurangan nutrien pada tubuh. Jadi, Qaseh Kekanda mampu membekalkan nutrien2 yang sepatutnya dengan ramuan yang sangat bagus utk badan.
4. Lelaki yang mahu hindarkan diri dari penyakit
"Mencegah lebih baik dari mengubati".
Kita selalu dengar phrasa ini kan? Memang betul, lebih mudah untuk mencegah dari mengubati jika dah jatuh sakit. Qaseh Kekanda memang amat sesuai diamalkan bagi lelaki yang mahu amalkan gaya hidup sihat & hindarkan diri dari penyakit2 yang berbahaya & tidak berbahaya. Penyakit berbahaya seperti kanser prostat, kanser kolon, & penyakit tak berbahaya seperti gastrik & migrain. Tapi awas! Penyakit tak berbahaya ni kalau dibiarkan lama2 akan menjadi penyakit berbahaya! Jadi, jangan biarkan diri anda terdedah dengan penyakit ini. Jom amalkan Qaseh Kekanda sekarang juga!

5. Lelaki yang mempunyai penyakit 
Bagi mereka yang mempunyai penyakit seperti darah tinggi, gout, sakit pinggang & sebagainya, Qaseh Kekanda boleh menjadi alternatif kepada rawatan perubatan anda. Qaseh Kekanda mengandungi kebaikan Kurma, Madu, dan sebagainya yang amat digalakkan untuk diamalkan sebagai alternatif perubatan penyakit2 ini. InshaAllah, dengan izin Allah ramai customer yang mengamalkan Qaseh Kekanda ni menunjukkan perkembangan positif tentang penyakit yang dihidapi.

6. Lelaki yang berumur (50 tahun ke atas)
Bagi lelaki yang berumur macam ayah2 kita, kebanyakan mereka mengalami sakit sendi2, mudah letih & tidur yang kurang lena/terganggu.

  • Sakit sendi - Tak dinafikan, warga emas terdedah dengan sakit ini kerana faktor usia. Qaseh Kekanda mampu utk mengurangkan kesakitan sekaligus memberi kesihatan lebih baik.
  • Mudah letih - Qaseh Kekanda boleh memberi tenaga tambahan pada tubuh dengan khasiat kurma yang ada dalam Qaseh.
  • Tidur kurang lena/terganggu - Qaseh Kekanda boleh memberikan badan tidur yang lebih lena. Jadi, badan mendapat rehat yang cukup & kehidupan lebih ceria.
7. Lelaki yang ingin berhenti merokok
Untuk golongan yang ingin berhenti merokok, Qaseh Kekanda membantu anda melawan ketagihan merokok dengan memberikan tenaga & khasiat secukupnya pada badan. Keinginan untuk merokok dapat dikurangkan & sekaligus menyokong untuk berhenti merokok. Tetapi, disiplin & tahap keazaman yang tinggi juga diperlukan untuk usaha ini. Perlu diingatkan, Qaseh Kekanda hanya menyokong untuk anda berhenti merokok. Selebihnya, perlu usaha dari perokok itu sendiri.

Jadi, jika anda tergolong antara 7 golongan di atas, anda memang sangat perlu untuk mencuba Qaseh Gold Kekanda. Ada banyak lagi khasiat yang tak tersebut oleh saya dalam entry ni sebab memang terlalu banyak. Even kurma, madu pun banyak di sebut dalam Al-Quran ttg khasiatnya, kan? :)

Jika anda berminat untuk dapatkan Qaseh Gold Kekanda ni, just contact me through the details below: 



SMS/WA 0133986129
Email: zunitaramli@gmail.com
FB: Facebook.com/qasehgoldzunita
IG: @qasehgoldzunita

 

No comments:

Post a Comment